Project Zha

Evet arkadaşlar yeni bir shounen hikayem var oturun anlatıyorum:

“Bir gezegen de her 15 yaşına basan çocuğa tanrılar tarafından kutsanmış ve içine bir büyü iliştirilmiş çeşitli silahlar verilir.

Bu gezegen de Zha Kristali denilen bir mücevher bulunduğu rivayet edilir ve bu elmasın özelliği tanrıların gücünün bu kristalde olmasıdır. Yani bu kristalin gücünü kullanan kişiler silahlarını istedikleri tüm silahlara dönüştürebilir ve istediği büyüyü iliştirebilir.

Hikaye Zha Kristali’nin peşinden giden Yuri ve arkadaşlarının maceralarını anlatıyor.”

Kabaca bu hikaye ama daha nasıl bir ortam da geçecek emin bile değilim. Karakterlerin kaba hali ise şöyle:

Takeru – Ateş Büyüsüyle kutsanmış bir chakram
Yuria – Buz büyüsüyle kutsanmış iki adet katana
Kagemi – Toprak büyüsüyle kutsanmış iki pistol
Zia – Rüzgar büyüsüyle kutsanmış bir tırpan

Evet kabaca böyle Project Zha… Aklıma daha fikir geldikçe ekleyeceğim bu topraklara…

Aklımdan Geçen Son Değişimler:

02.04.2012:

  • Mio’nun adını Yuria olarak değiştirdim
  • Artık insanlar kendi vücutlarını silah olarak kullanabilecek.
  • Yuri’nin ismini Takeru olarak değiştirdim.
  • Yuria’ya (Mio) katana, Kagemi’ye pistol verdim.
    • Trace
    • 29 Mar 2012

    kanka bu biraz felsefe taşımsı ya da pandoranın kutusu gibi olmuş sanki :/

    • Çaça valla dün okuldan dönerken aklıma geldi bilmiyorum neye benziyor :\

        • Trace
        • 29 Mar 2012

        ben geniş geniş düşünemedim ama şizofren bi adamın gün içinde hayal dünyasına dönüp maceralar yaşamasını falan filan düşündüm,ama shounen değil,seinen olucak.don kişot gibi biraz ama farklı farklı yönleri falan olucak,atıyorum hayal dünyasında savaşıp öldürdüğü her insan karşılığında gerçek dünyasından birini de kaybedicek gibi :/

      • oha imrendim lan neden böyle bir şey düşünemedim lan ben çok iyiymiş bu

    • Trace
    • 29 Mar 2012

    bi kaçtane de shounen vardı da,unuttum lan :/ en çok tuttuğum buydu aralarında 😀

    • East-kun
    • 30 Mar 2012

    Guilty Crownu andırdı sanki şu silahla kristal olayı ama fena bir hikaye değil

  1. 07 May 2012
  2. 15 Haz 2012
    Trackback from : Anonim

Yorum bırakın